torsdag 15 maj 2008

Blogga blogga blogga!

Det låter lite som ett påhittat afrikanskt språk i en Betty Boop-film...

Fördelen med att blogga blogga blogga är att man inte behöver ha dåligt samvete för att man aldrig uppdaterar skiten. För även om det händer massa intressant i mitt liv just nu... Massa riktigt bra saker, så har ni inte ett skit med det att göra.

Dessutom så är det ju fan ingen annan seriös människa som orkar uppdatera skiten hela tiden. Men utvecklingen har kommit till Frillesås: http://freddieboatengine.blogspot.com/

Magnus Uggla verkar vara en mycket jobbig person, om man går efter hans fantastiska program: "Va fan e mitt band!" Jag tror inte jag har skrattat så åt ett TV program sedan Knut Knutsson fick utlösning på en ljusstake i Antikrundan. Jag är glad att Magnus Uggla är artist och en bra sådan, och inte min arbetskamrat eller liknande...

Hej hå, blogga blogga blogga... Nu skall jag till mitt skitjobb för att kröka rygg för kapitalet och bryta benen i kroppen till på köpet... Men snart får jag ett nytt! Pris ske gud-jäveln!

Inga kommentarer: