onsdag 20 februari 2008

Världens Viktigaste Man tittar på porr

Världens Viktigaste Man sitter och sappar medan det är reklam mitt i MASH. Så hamnar han mitt i en bögporrulle!

Det trodde han först i alla fall. Det var bara reprisen av Agenda från i söndags och Adaktusson var mitt uppe i en myspysintervju med Carl Bildt. Calle svarar med nåt knorrande läte och Lasse slickar sig om läpparna. När jag kallar det bögporrfilm så menar jag att Adaktusson ställer mesfrågor som bara syftar till att smeka Carl Bildts ego.

Calle tycker om piskan föresten. Det har jag förstått. Han vill ju bara krypa för EU, göra dem till lags som en liten personlig slav. Han älskar att få styras av någon annan, det är då han får upp den. Han dras till dem med makt, man kan ju tro att han har pyttesmå granater under skjortan när han pratar om NATO, så styva är hans nipplar.

Nä, det här var ett orättvist angrepp. Bögporrfilmer är så mycket ärligare och mengingsfullare än Agenda. Adaktussons ”samhällsprogram” är mer som en bögporrfilm där alla sexscener klippts bort. Och betydligt mindre uttömmande. Så jag sappar vidare och kollar på Kick-boxningen på TV4-sport, de kramas så kärleksfullt där.

Inga kommentarer: